Parelcouscous met avocado, mozzarella en serranoham

Parelcouscous met avocado, mozzarella en serranoham

25 min. – 2 personen
Pearlcouscous, I love it. Parelcouscous eet ik zowel als lunch als avondeten. Ook fan van parelcouscous? Probeer dan eens deze variant met avocado, mozzarella en serranoham. Lekker met wat walnoten, paprika, sla en een eitje. Als finishing touch meng je een dressing van olijfolie, rode wijnazijn en citroensap door de parelcouscous.

Frisse couscous salade met  hüttenkäse

Frisse couscous salade met hüttenkäse

15 min. – bijgerecht – glutenvrij
Bereid je het kerstdiner voor en ben je nog op zoek naar een lekker en simpel bijgerecht? Deze frisse couscous salade met hüttenkäse is ideaal. Garneer met granaatappelpitjes en je hebt een heerlijk gevarieerd couscousgerecht.

Couscous met garnalen en courgette

Couscous met garnalen en courgette

10 min. 2 personen – glutenvrij, low FODMAP
Couscous kun je in veel variaties maken! Dit keer deel ik een recept voor couscous met garnalen en courgette, bosui, paprika en Parmezaanse kaas! Een heerlijk couscousgerecht dat in no-time op tafel staat!

Couscous met mozzarella en granaatappelpitjes

Couscous met mozzarella en granaatappelpitjes

10 min. 2 personen – glutenvrij, low FODMAP
Ik was al dol op parelcouscous, maar sinds ik couscous combineerde met mozzarella en granaatappelpitjes, bosui en basilicum, ben ik ook fan van de “normale” Marokkaanse couscous! Probeer zelf eens dit heerlijk frisse gerechtje!

Parelcouscous met garnalen

Parelcouscous met garnalen

15 min.
Couscous is van origine een Marokkaans gerecht Deze parelcouscous met garnalen is mijn favoriete couscousgerecht. Snel klaar en makkelijk te bereiden!