Clubsandwich met zalm en gebakken uitjes

Clubsandwich met zalm en gebakken uitjes

Middel
Een clubsandwich is altijd een goed idee! Rooster je brood, beleg met je favoriete ingrediënten en serveer met een handje chips. Deze clubsandwich belegd met zalm, rode ui, paprika, sla en gebakken uitjes eet ik vaak als lunch. Net even wat lekkerder dan een ‘gewone’ boterham ;).

Panzanella met pancetta en mozzarella

Panzanella met pancetta en mozzarella

Middel
Panzanella is een Italiaanse salade van (oud) brood. Deze panzanella van ciabatta vulde ik met pancetta, mozzarella en rode ui. Een super lekker en makkelijk gerecht voor op zomerse dagen – ideaal voor bij de BBQ!

Flatbread met gorgonzola en guacamole

Flatbread met gorgonzola en guacamole

Middel – Vegetarisch
Deze flatbreads met gorgonzola en guacamole moet je echt eens proberen! Je smeert de flatbreads rijkelijk in met guacamole. Verkruimel de gorgonzola en garneer tenslotte met gepekelde rode ui en sesamzaad. Zowel lekker als lunch, borrelhap of avondeten. Heerlijk gerechtje met dit warme weer!

Summer rolls met burrata en carpaccio

Summer rolls met burrata en carpaccio

Snel – Glutenvrij
Dit warme weer roept voor summer food! Deze summer rolls met burrata, carpaccio, sla en rijstnoedels zijn dan ook een ideale maaltijd op warmere dagen. Lekker met een dip van balsamico-creme als alternatief voor soya saus!

Pappadums met avocado-yoghurt spread en tonijn

Pappadums met avocado-yoghurt spread en tonijn

Snel
Pappadums? Ik eet ze het liefst belegd met een dip en groenten. Deze pappadums met avocado-yoghurt spread en tonijn zijn een ideale healthy snack of lunch. Ook een ideaal gerechtje voor bij de paasbrunch. Lekker met rode ui en sesamzaadjes. Binnen 10 minuten op tafel!

Frisse pastasalade met burrata

Frisse pastasalade met burrata

Snel – Vegetarisch
De lente komt eraan! Tijd voor frisse ingrediënten en lichte gerechten. Deze frisse pastasalade met burrata is bijvoorbeeld echt een aanrader. Fris door de combinatie van ijsbergsla, komkommer, rode ui en appel. Lekker met penne, walnoten, pijnboompitten en honing-mosterd dressing. Binnen een kwartiertje op tafel!

Gnocchi in romige rodepestosaus

Gnocchi in romige rodepestosaus

Snel – Vegetarisch
De laatste tijd bereid ik gnocchi het liefst in een romige pestosaus, zoals dit recept voor gnocchi met groene pestoroomsaus, mozzarella en tuinkers die ik laatst deelde. Dit keer koos ik voor een romige rodepestosaus. Deze gnocchi in romige rodepestosaus is een easy peasy gerechtje met mozzarella, tuinkers, paprika en zwarte olijven dat je binnen no-time op tafel zet. Ideaal als thuiswerklunch of doordeweekse avondmaaltijd.

Clubsandwich met rosbief en gepocheerd ei

Clubsandwich met rosbief en gepocheerd ei

Snel
Deze lekkere clubsandwich met rosbief en gepocheerd ei is een ideale lunch om thuis te maken. Besmeer de sandwich met truffelmayonaise, beleg met sla, rosbief en gepocheerd ei. Werk af met balsamico crème en tuinkers je hebt een super lekkere clubsandwich!

Parelcouscous met avocado, mozzarella en serranoham

Parelcouscous met avocado, mozzarella en serranoham

Middel
Pearlcouscous, I love it. Parelcouscous eet ik zowel als lunch als avondeten. Ook fan van parelcouscous? Probeer dan eens deze variant met avocado, mozzarella en serranoham. Lekker met wat walnoten, paprika, sla en een eitje. Als finishing touch meng je een dressing van olijfolie, rode wijnazijn en citroensap door de parelcouscous.

Toast met gepocheerd ei, kappertjes en truffelmayonaise

Toast met gepocheerd ei, kappertjes en truffelmayonaise

Snel
Deze toast met gepocheerd ei, kappertjes en truffelmayonaise is ideaal als lunch. Bestrijk de toast met truffelmayonaise, beleg met sla en een gepocheerd ei. Bestrooi met Parmezaanse kaas, kappertjes en geroosterde pijnboompitten. Werk af met balsamico crème en je hebt een heerlijk belegde toast!